Winkelmandje

Nog geen producten in winkelwagen.

Wij beschermen wat kostbaar is voor u

Een veilig en comfortabel thuis, dat wil natuurlijk iedereen. Dankzij het alarmsysteem van Zo Veilig bent u niet alleen 24/7 beveiligd tegen inbraak en brand, u kunt uw huis ook zo comfortabel inrichten als u zelf wilt. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag de gratis brochure aan of bereken direct wat een veilig thuis u kost.

Brochure Start offerte

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gewenst. U kunt deze klachten melden per e-mail via het e-mailadres: klantenservice@zoveilig.nl, maar u kunt ons ook bellen op nummer 088-122 11 11.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij bevestigen de ontvangst van de klacht  binnen maximaal twee weken schriftelijk aan de klagende partij. Wij handelen de klacht binnen maximaal twee maanden af en sturen hiervan een schriftelijk bericht aan de klagende partij. In het schriftelijke bericht vermelden wij of de klacht terecht is, zo nee waarom niet en zo ja, welke maatregelen wij hebben genomen of gaan nemen. 

Herstel en Corrigerende maatregelen
Wij hebben een schriftelijke procedure voor herstel en corrigerende maatregelen. Bij geconstateerde fouten en afwijkingen zorgen wij naast herstel ook voor corrigerende maatregelen. Corrigerende maatregelen zijn gericht op het voorkomen van het opnieuw optreden van de fout.

Een veilig én slim thuis in 3 stappen

Stap 1:

Uw wensen in kaart

Nadat u heeft aangegeven dat u interesse heeft in onze diensten bespreken wij graag telefonisch de mogelijkheden met u en brengen we uw wensen in kaart.

Stap 2:

Een beveiligingsplan op maat

In goed overleg wordt er een beveiligingsplan voor u opgesteld waarin we – indien gewenst – rekening houden met uw wensen op het gebied van huisautomatisering.

Stap 3:

Vakkundige montage

Gaat u akkoord? Dan zorgen wij ervoor dat de alarminstallatie en eventuele extra componenten vakkundig bij u thuis geïnstalleerd worden. Uw beveiligingsoplossing is klaar voor gebruik!

De cijfers liegen er niet om. Bent u benieuwd wat u kunt doen om uw woning optimaal te beveiligen?
Onze beveiligingsadviseurs geven u graag een gratis en vrijblijvend advies gebaseerd op uw persoonlijke situatie.

178
inbraken per dag
13
woningbranden per dag
1.2 mln
smarthomes in NL

Ik wil gratis advies!